12.19.2015

Зашто!

Милион дијалози смислени да распараат срце немо се кријат во душата кога ќе те видам.

Затоа што кога ја гледам неа, се гледам себе.
Но кога ги гледам нив, не те гледам тебе.
А можев!
Затоа што ти си кошмарот и стравот.
Затоа што ме создаде и ми создаде тага.
Безброј чувства, празнина, гласни ко тишината
плачат позади тешка завеса кога ќе те чујам.
Затоа што кога ја гледам неа, тоа сум јас.
Но кога ги гледам нив, не нема нас.
А можевме!
Затоа што ме создаде и ми остави болка.
Ја гледам неа, се сеќавам на себе.
Но кога ги гледам нив, не се сеќавам на нас.
А можев!



Сите права на соджината вклучувајќи ги авторските права се задржани од Елена Петковска, автор на блогот Моја мисла, мое право. Со самото пристапување на овој блог се согласувате дека содржината ќе ја користите само за лични и некомерцијални потреби. Не е дозволено копирање, дистрибуција, продавање, јавно прикажување и адаптирање било која содржина доколку не е регулирана со претходен договор на 
Без дозвола може да се превземе текст само доколку е поставен линк од оргиналната содржина.

No comments:

fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));